Aveți mai jos o listă cu cele mai frecvente întrebări pe care le-am prezis noi. Sperăm să fie de ajutor.

Este necesar un contract pe termen lung pentru serviciile noastre?

Nu. Venim și facem curat chiar și o singură dată dacă de asta aveți nevoie.

De cât timp sunteți pe piață?

Din 2020. Momentan, la început de drum.

În ce orașe activați?

Pentru moment, suntem în Cluj-Napoca și în zonele din imediata apropiere. Dar avem planuri mari.

Ce este inclus în serviciile voastre de curățenie?

Depinde de categoria de serviciu necesară. Vă rugăm să verificați fiecare pagină dedicată categoriilor pentru a afla ce presupune și ce include fiecare serviciu individual.

Aduceți voi produsele de curățenie?

Da, venim cu toate produsele necesare curățeniei, fără costuri suplimentare.
În plus, avem și o categorie de aprovizionare cu produse de curățenie, doar acolo se achită produsele. Venim și le livrăm unde aveți nevoie.

La ce să mă aștept de la prima voastră vizită?

Prima vizită de obicei durează cel mai mult, având în vedere nevoia de a cunoaște spațiul dumneavoastră. Venim pregătiți cu toate consumabilele necesare, vedem despre ce este vorba și cum este aranjat spațiul și ne apucăm de treabă. Vizitele ulterioare se derulează mai rapid.

Trebuie să fac ceva înainte să ajungeți?

Cel mai indicat lucru ar fi adunarea lucrurilor din spațiu. Astfel, noi ne putem concentra mai mult pe curățenie și mai puțin pe aranjatul obiectelor la locul lor. Nu este necesar, dar apreciem mult.

Personalul de curățenie va fi întotdeauna același?

Da. Suntem conștienți că este mai comfortabil să lucrezi cu aceeași persoană în multiple rânduri.

Cât mă costă o curățenie acasă?

Depinde. Pentru detalii de preț, vă rugăm să accesați pagina dedicată curățeniei rezidențiale, unde puteți cere o ofertă personalizată.

Trebuie să fiu acasă când veniți la curățenie?

Depinde doar de dumneavoastră. Unii clienți preferă să facem curățenie când sunt plecați, salvând timp, alții preferă să fie de față. Irelevant de asta, sigur veți avea parte de o curățenie de notă 10. Garantat.

Pot să sar peste o programare sau să schimbăm data sau ora?

Dacă aveți nevoie de o astfel de schimbare, ideal ar fi să ne anunțați cu minim 24 de ore înainte. Astfel, putem să mutăm programarea când vă este mai convenabil sau să anulăm programarea cu totul.

Ce se întâmplă dacă nu sunt satisfăcut?

Ne dorim ca serviciile noastre să fie mereu la cel mai înalt standard. Astfel, dacă nu sunteți satisfăcut, vă oferim 24 de ore de la ora curățeniei, timp în care ne puteți suna în legătură cu acest lucru. În urma acestui apel, un coleg de-al nostru va veni să verifice calitate serviciilor și revenim din nou să facem curat, fără costuri suplimentare.